سرپرست بخشداری اسماعیلی از راه‌اندازی 9 دهیاری جدید در این بخش خبر داد.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی 9 دهیاری جدید در بخش اسماعیلی جیرفت

ولی‌الله مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار کرد: پس از پایان سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 و براساس شاخص جمعیتی 9 روستای بخش اسماعیلی واجد شرایط دهیاری شناخته شده و پس از طی مراحل قانونی صاحب دهیاری شدند.

وی افزود: برای توسعه بخش اسماعیلی و رفع مشکلات زیر‌بنایی این منطقه نیازمند توجه بیشتر مسئولان هستیم.

مشایخی گفت: بخش اسماعیلی جیرفت حدود 60 دهیاری دارد.